Nya rummet

Så här blev det med dom nya möblerna, nu vet vi inte om det ska stå så här hela tiden, det var svårt att lösa med att fönstret var lite ivägen. Men dom fyller sin funktion och så får vi sen.







  
Mobilen ska komma upp i taket är det tänkt, tycker den har en charm. Sen hittade vi fårskin som var väldigt billigt, 225:- tror jag den kostade. Sen köpte vi en till anneboda fast i vit och det känns väldigt bra att man kan vika in kläderna nånstanns. Så vår gamla åkte tillbaka till sovrummet, helt tomt är det men det kommer nog fyllas med saker inom kort, tro mig.

 

 



Så det blev en hel del smått och gott.
Nu ska jag äta lite lunch och bege mig till stan och möta upp maken.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej,

Vad fint ni fått det i rummet! Skönt att fått det i ordning... Ser att ni inte behöver tvätta så ofta ;)



Kram Jenny

2010-03-30 @ 13:46:00
Postat av: Lisette

Vilket fint rum er bebbe kommer att få =)

2010-03-30 @ 17:15:44
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättefint barnrum, så ska jag också ha när jag får barn :-), men vill bara informera att dom inte rekomenderar att använda fårskinnet (om det är från IKEA) till små barn. Är behandlat med väldigt mycket kemikalier. Tydligen försvinner de inte ens om man tvättar det. Annars vill jag bara önska er lycka till.

2010-03-30 @ 20:50:25
Postat av: Hannah

Gud vad fint, vad ni måste längta efter barnet nu :) Ska bli riktigt spännande, tänk ert liv kommer aldrig att bli sig likt igen, på ett bra sätt så klart. Många söta saker ni hittade. Längtar sååå mycket nu själv :)

2010-03-30 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0