Nu får det vända!!!

Känner mig så hjälplös....har så ont i benet och ryggen just nu. Har liksom jätteont när jag kör bilen med, nått som har gått bra innan. Bebisen sparkade hej vilt igår ef. och jag ville se, sitter som vanligt och bara böjer nacken framåt en liten bit men då strålar det smärta ut i benet så jag kan knappt se nått av magen. Det gjorde mig så besviken över att ha detta. Vad mer ska man få problem med???
Gick och la mig strax efter 22.30 och låg och grät i över en timme. Denna frustrationen och ilskan plus smärtan gör mig så ledsen. Varför kan inte vara bra en liten stund? Att gå och lägga sig har blivit negativt, hatar att göra mig klar på toaletten, ta värktabletterna, värma vetekudden och sen försöka ligga bra och sen bara veta att här kommer jag bara ligga i max 2.5h innan det är dags att kliva upp och sitta framför datorn för att smärtan känns minst när man sitter. Det är nått jag verkligen kan kräkas på. Och så har det sett ut i månader och kommer att fortsätta ett tag till.....Johan låg och masserade så gott han kunde men han måste få sin sömn för att orka med jobbet vilket är helt förståeligt, jag har ju vant mig vid att inte kunna sova, men ändå vara vaken hela dagen tills det är dags att lägga sig igen. Några sovstunder på dan gör jag inte.
Kände av att tabletterna tog för jag kunde röra mig mer och sist jag kollade klockan var den vid 00.00. Sen vaknar jag och känner att vad skönt jag kunde sova lite och kollar på klockan igen och den är 01.15. Jag blev så förbannad att den inte var mer. Hade den visat 03 eller 04 hade jag nästan jublat. Men det här gör mig ännu mer arg. Det var bara att kliva upp och sätta sig här och vänta på bättre tider som man brukar säga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0