Nattugglan

Gick inte att sova inatt heller efter toabesöket, dumma ben!
Så var det fredag och jag ska upp igen om 3 timmar, not so funny.
Nu kom morgontidningen hör jag =) Tänk vad mycket man får vara med om när man är vaken vid denna tiden. Tur Isolde håller mig sällskap och bebisen som ger mig puffar ♥ just nu.

Egentligen har jag inget vettigt att säga men det är kul att uppdatera lite då och då. -Nehe nu gick Isolde igen och la sig hos pappa J. Lata katt =)
Ska nog göra henne sällskap. Måste få nån timme sömn än bara 3. God natt alla nattugglor.


Längtar så till vår/sommar. Tänker tillbaka till sommaren -09 när vi var hemma och hälsade på under semestern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0