Måndag

Vi tog det lugnt hos massören, hon använde nått redskap för att massera fötterna och det var verkligen underbart. Tror det hette zonterapi. Kände verkligen att jag slappnade av i hela kroppen. Nu gillar jag all beröring men det var skönt att få känna denna avslappningen. Vi provade på det mesta och det var bara så svårt att hitta ett bra läge där jag låg bra. Ska dit om nån vecka igen och då ska hon knåda mer på skinorna för det behövs. Så behandlingen gjorde inte ont men den hjälpte inte heller. För så fort jag kommer upp på benen så kommer smärtan igen och det är ju inte så konstigt för barnet finns ju där ändå och belastning blir det ju när jag går. Men det var ändå skönt att få avkopplingen.
Därefter gick jag in till jobbet och handlade tills ikväll då J och A kommer på lite middag.
Ja ni kan ju tänka er att det tog lite tid för man ska snacka med kollegorna. Men det var kul att se dom. Och dom hade fullt upp med att ladda inför påskhelgen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvåla bort smörjan som gnuggas in på huden. Och sen antar jag att ska göra lite lunch.

Kommentarer
Postat av: Johan R

HALLO SIR - MASSAGI?!?!? :-)

2010-03-29 @ 12:43:41
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0