Lunch med svärmor

Lunchen med svärmor var riktigt trevlig. Vi satt och åt på Fantasi. Jättelugnt med folk, strålade sol utanför. Riktigt bra humör-väder. Vi pratade om allt och inget. Därefter följde svärmor med mig på att leta present och det fann jag med =) Därefter gick vi till HM för jag ville kolla på en topp som jag kanske kunde köpa, men det var bara små storlekar kvar så det blev inget. Efter den korta rundan så värkte allt i min kropp, det kändes som jag inte skulle komma till bilen. Där vaggade man fram i ultrarapi. När jag väl kom fram slängde jag av mig jackan och körde hem. Kanske får börja använda nått lättare istället för vinterjacka. Det har lite med vad man ska göra med. Man ska inte börja klä av sig allt för tidigt som många kan göra och resultatet blir förkylning.


Gissa vem det kan vara till =)


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag ser att det är köpt på NameIt så då är det inte svårt att gissa...en __ men inte er. Fråga Kicki om hon har kvar min vita mamma blus den är köpt på H&M i xl men de är små i st och gick knappt över magen och jag hade liten mage. Kram Ulle

2010-03-09 @ 16:15:06
Postat av: MR

Ja det stämmer! hihihi. Egentligen behöver jag inga kläder det var mest att kolla om den fanns. Vitrandiga toppar är så snyggt. Ha det bäst Ulrica!

2010-03-09 @ 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0