Klädparty

Igår eftermiddag var jag på mitt första Klädparty. Hon som höll i det hade superfina kläder och var jättetrevlig.
Värdinnan var grannen Malin. Vi blev 4 st, då många hade lämnat återbud. Det blev till och med telefonshoppning för T´s syster, pga hennes son var dålig. Det gick hur bra som helst det med =)
Det jag köpte var 2 body och ett par byxor. Man har ju inget annat val än att vänta på att köpa kläder för man inte vet vad det blir för kön....kommer definitivt beställa kläder från hennes hemsida: kladeronnet.se
när vi vet =) Bra priser och många snygga kläder som jag gillade.




Tack igen Malin för en trevlig söndageftermiddag!

Kändes verkligen konstigt när Johan kommer in och kysser mig hejdå, det var längesen det hände. Saknar honom och det ska bli kul och höra hur hans dag har varit när han kommer hem ikväll.
Själv ska jag bege mig ut och handla mat till katterna här hemma. Måste ut och rasta mig lite med :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser att det är flickkläder, så ni vet könet nu? : )

2010-03-15 @ 21:01:46
Postat av: Anonym

Läste nu att ni inte gjort det, läste igenom det fort : )

2010-03-15 @ 21:02:11
Postat av: MR

Jag tycker att man kan ha lila och turkost till killar med, inte för mycket bara men just när dom är baby är det rätt tufft. =)

2010-03-15 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0