Just det, sommartid!

Tur man inte får nätter som igår flera gånger, nu har jag fått nästan 3.5 h sammanhängande sömn. Det är trist att man vaknar av att ha väldigt ont så man måste upp en stund för att hoppas man kan somna om sen.

Sen skrämmer jag mig själv lite nu. Ställde klockan inatt för våran trip till IKEA. Gick och la mig igen efter toabesöket 04.30 men jag fick gå upp igen. Sätter mig vid datorn och ser klockan på datorn....05.50 SHIT. Glömde helt av att vi ska ju ställa om klockan inatt. 1 h framåt. Det är nästan alltid 98% att det är mamma som nämner det nån dag innan, för sånt har jag ingen vidare koll på. Men det är ju det att Johan och jag pratade om det igår kväll, och jag tror inte han heller tänkte på det när vi gick och la oss?.

Ja en himla tur att man gick upp iallafall, annars hade det inte varit kul för resesällskapet =) Våra grannar ska med....Det är väl sånt här man lär sig av antar jag. Så nu ska jag ändra mobilen iallafall så får vi ta alla andra klockor när vi kommer hem från Älmhult.

 

Godmorgon söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0