God morgon Måndag!

I lördags fick jag ju en kasse med kläder från svärmor....



Är verkligen jättenöjd och kul är det med nya kläder, det är jag nog inte ensam om att tycka!


Något som jag har märkt och tycker är oerhört "vårigt" är att igår morse och nu precis börjar jag höra FÅGELKVITTER. Var helt tyst innan men direkt efter 04 kom dom första fåglarna och nu är det fullt ös. Det är det positiva med att sitta uppe så här dags :P Har alltid uppskattat naturen och allt vad det innebär. Jag blir fortfarande fascinerad av att se rovfåglar cirkulera vid åkrarna och även se rådjur längs vägen när man kör. Och det gör mycket att få höra fåglarna nu på morgonen. Nått jag ser framemot är när svalorna kommer i sommar. Några finare fåglar finns det inte! DET är sommar för mig. Det är nog bara jag som reagerar så här =) Men jag uppskattar dom =) Kanske man ska jobba med nått som har med naturen att göra???

Nu ska jag nana kudde igen, GOD MORGON Måndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0