Gamla kläder

Idag tog vi tag med rensningen av våra kläder för att få lite annat att tänka på.
Högen blev enorm. Jag har väldigt svårt att slänga kläder, för man har så många minnen från vissa och man "hoppas" man kommer i dom igen :P Men denna gång sa jag adjö och gissa vad plats det blev. Johan fick med ihop en rejäl hög.
Det är rätt skönt nu i efterhand.
Vi behövde den ena garderoben till babykläderna, det är en tillfällig lösning till vi hittar nån billig klädförvaring.
Så här blev det i rummet istället. Inte så snyggt men ett måste.

(bortse bordet med pärmarna)
Sen blir det att tvätta och vika in babykläderna så vaggan blir tömd. Sakta med säkert går det här hemma.

Brevet för Omp av Hp blev skickat idag och imorgon ska vi få tag i min barnmorska, håll alla tummar ni har att det går vägen.

Över till nått annat som kan skingra tankarna lite......

Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag tycker absolut inte att det är ngt fel på ert barnrum! Jag tycker det är fint! Läste i allas för en tid sedan att föräldrar lägger i snitt 4500:- kr om året på inredning till sina barns rum. 4500:- om året! Per familj! Sen iof är det ett snitt så alla gör ju inte det men sjukt många! Helt otroligt! Själv är jag helt emot köp och släng samhället och tror inte att ngt barn mår dåligt av bara för att mattan och gardinerna inte matchar osv. Jag hoppas att allt är bra med er (så bra det går) och önskar er lycka till och jag håller tummarna!

2010-03-08 @ 19:24:45
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0