Fredagsmys

Här hemma har det varit en lugn dag, mådde inge vidare på förmiddagen. Var otroligt trött, hade illamående och smärta i benet. Hade inte fått sovit nått i natt så jag hade kunnat somnat i stolen här vid datorn. Men efter ätit lite lunch så blev det bättre.
Vid 15 så fick vi hjälp med bilen, rullade ut den från garaget och jag fick för mig att test starta den, tror ni inte att den startar då =) Verkligen märkligt. Vi tog chansen och körde till maxi för att köpa lite fredagsgott och frukost.
När vi kommer hem så spelar vi lite Wii Super mario bros, det är verkligen sååå roligt. Gick väldigt bra idag =)
Därefter somnade jag i soffan, Johan lät mig sova för han visste hur illa jag hade mått under dagen så det var sött av honom. Det är inte ofta man hittar en bra ställning att ligga så man tar alla tillfällen man får.

Vi har nu ikväll tittat på en mycket mycket konstig film, en av dom märkligaste faktiskt.
Den slutade lagomt till Solsidan började, för det går bara att inte missa dom på fredagkvällen.


Vi idag, jag är lika med trött =) och blekast i kommunen. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0