En riktig tröttis

Oj vilken dag det blev igår. Kom till Älmhult strax innan 10.30 tror jag och lämnade inte förrens vid 14. Så kvällen fick jag verkligen känna att jag hade varit i farten alldeles för mycket. Ont ont ont.....Men vad vi hade det trevligt där =) Shopping är ju fun! Blev nya möbler och en massa smått till barnkammaren.
Jag och Johan höll på att montera och dona från vi kom hem tills sena kvällen. Så det blev verkligen en lååång dag. Ska visa bilder senare, var ju så trött igår så det blev inget av det.
Idag kommer jag ha dagen full med saker att göra så vi får se när man får tid över.
Ska till massören på förmiddagen och jag har en känsla att jag kommer få ganska ont av behandling. Så om man tar sig hem ska bli intressant.

Ny vecka igen! Helt otroligt och denna kommer att gå fort för så mycket som vi har inbokat! Massa träffar/middagar med nära och kära pga PÅSKEN. Det ska bli sköj!
Får nog köpa hem lite påskgodis om det skulle komma några påskkärrningar. Underbara Tuva berättade igår att hon skulle vara en prinsesspåskhare minsann ♥


GLAD PÅSK!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0