"Andra" bullar

Nej några muffins blev det inte idag, hade verkligen inte orken att gå till affären. Så det blev en enkel sockerkaka. Tappade helt lusten till att baka men nu är den gjord och toppbetyg får den inte, den höll inte riktigt måttet =)

Satt i telefon i eftermiddags då en vän ringde, vi har inte setts sen i januari och det kul att få ett sånt samtal som inte alls har väntat. Tappade nästan hakan när jag la på och såg hur länge vi hade pratat. Hela 1timme och 10 minuter. Då kan man ju säga att vi hade lite att ta igen. Vi ska kolla upp en helg som vi kan träffas för nu är det verkligen dags.

Snart kommer maken hem. Som jag har längtat.
Nu ska jag slappa framför teven för jag är sååååå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0