100305 del 2

Vilken skitnatt, har aldrig varit med om nått liknande. Har haft så ont att jag inte kunnat sova. Fick lov att väcka J igen, för att få en på andra tankar. Fick hjälp med att värma vetekudden för korsryggen har helt låst sig så smärtan den skickar ut till benet har varit olidlig. Jag är så trött idag och matt att jag vet inte var jag ska ta vägen. Läget är så tråkigt, låt mig slippa det snälla.....

 

Iallafall så får man försöka göra det bästa av det. Kommer troligtvis sova middag under dagen för mina ögonlock är inte att leka med just nu, hade gärna somnat här och nu men det är ingen som håller mig sittande upp direkt =)
Vi säger så för nu och så ses vi senare under dagen om det inte kommer upp nått annat :P Over and out


Kommentarer
Postat av: R

Du är en riktigt kämpe Malin.. Håll ut, snart är det över!!

2010-03-05 @ 10:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0