1 Mars

Då var vi inne i mars månad och vi har 70 dagar kvar till BF.
Känns väldigt bra måste jag säga.

Och igår blev vi klara med spjälsängen, tog nästan halva dagen att måla, blev att jag målade 2 st tavellister och 2 ramar som kanske kommer upp på väggen. Hade nog blivit rätt bra.

Till nått som är mindre bra är hur jag mår just nu(ovanligt...not!). Har fått så ont i mitt högra ben. Har kännt av det ett par dagar men det vill inte ge sig, brukar kunna släppa lite när jag sätter mig en stund på en stol, men det är inte mycket.
Känns som benet ska lossna och värst har det varit i natt. Så det bli antagligen att besöka farbror doktorn om det inte blir bättre. Man ligger och oroar sig, vad är det som gör det, är det allvarligt!? och jag är otroligt sjukt trött på allt detta!!! Att man inte ska få må bra nån dag......Jag vill kunna glädjas till max och vara igång som vanligt, men nej inte ens det. Detta har tagit över helt fysiskt och psykiskt....egentligen fattar jag inte hur jag pallar ta allt detta? Smärta dygnet runt, och jag är så less på men ändå sover man minst, uppe först, försöker få dagarna att se något bra ut.

Satt och läste gamla inlägg i bloggen här om dagen och jag kände verkligen att jag allt jag läste var så positivt, jag var glad och det hände bara roliga saker. Visst 08-09 innehöll viktminskningen och det gick ju jättebra. Men nu handlar det bara om allt tråkigt och hur dåligt jag mår. Gissa vad jag vill att det ska vända. Detta är ju inte direkt roligt att läsa och följa en blogg som innehåller bara skit är ju inte ett dugg intressant, tycker jag. Men som sagt så vill jag att det ska vända och självklart så har vi orsaken till detta i våran famn i början på maj. Och det ger mig styrkan, för barn har vi velat ha så pass länge. Men det kan vara svårt att acceptera hur vissa kan må så bra och man själv inte gör det, men det finns värre fall än mig och det är det man kanske ska tänka på istället???
Bara det inte blir värre, och det är mycket man inte vet här i livet, kanske det är med både för-, och nackdelar.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0