30 juni

Idag är det en regnig dag så vi håller oss inne tror jag.
Arvid ligger och sover sen en stund tillbaka. I morse 03.30 när han vaknade för mat så bytte jag blöja efteråt. Men det tog inte mer än en minut efter bytet så var det brak i blöjan igen så det var bara att vända igen. Går och lägger oss och han ligger och vänder och vrider sig och sen......världens brak igen och det var inte lite heller =) Då fyller han blöjan igen plus att det blir ombyte av kläder. Snacka om man har en son som kan göra i blöjan :P
Så inte förrens klockan var 05 så somnade vi om. Men vi är glada iallafall.

Skulle egentligen åkt tillbaka ner till skåne nu men jag har det så bra här så jag stannar veckan ut =) HAPPY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0