Dagens bravader

Oj, himlen öppnade verkligen sig, vilket tryck regnet hade och sen lite åska på det. Mycket regn har det varit....

På förmiddagen åkte jag och A till kiropraktorn, som verkligen gjorde mig illa men ska man bli bättre så får man hålla ut bara. Sen vek han min kropp och sen PANG. Ja, jag kommer aldrig gilla kiropraktor-behandlingar....Nu dröjer det en vecka innan jag ska dit igen, så vi ska se hur min kropp reagerar på det.
När jag gick därifrån så skulle jag gå i fem minuter innan jag satte mig i bilen, lättare sagt än gjort tänkte jag men jag satte A i bilen och hade dörren öppen sen gick jag fram och tillbaka på parkeringen. Måste ha sett väldigt konstigt ut men A satt lugnt hela tiden...mamma stolt =)
Sen åkte vi till Ica Maxi, köpte tvättlappar, nappar, napphållare mm. Tog in A på skötrummet för att byta bajsblöja trodde jag men det var icke. Åkte hem och han vaknade och var hungrig, och nu har han sovit sen matningen, snart 2 timmar. Men det börjar röra sig i vagnen så jag antar att jag få gå snart.

I affären kom det en dam bakom mig och jag såg henne i ögonvrån, först tänkte jag att det var en bekant för hon gick så nära men hon vill bara titta på Arvid och säga att han var bedårande =) Hon verkar vara väldigt barnkär. Innan jag lämnade affären köpte jag mig en trisslott i hopp om att vinna MILJONER, en vinst blev det men bara 25:-, så en ny lott får det bli nästa gång jag besöker en butik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0