Förkyld

Nu har ljuslyktan kommit upp på sin plats. Får se när man tar tillfälle och tända värmeljuset :) Både jag och Johan har blivit förkylda och det är väldigt drygt för jag kommer knappt ihåg när jag senast var sjuk. Men vad ska man göra? Det verkar iallafall vara en lätt förkylning-pepper pepper-men jag tror Arvid håller på att utveckla nått och det är väldig jobbigt att se dessa små kämpa med en täppt näsa. Men vi håller alla tummar att det inte blir så allvarligt.
Det är just att han inte kan säga vad som är problemet. Man känner sig så hjälplös i vissa fall!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tråkigt att ni åkt på snuva, men det brukar ge sig ganska fort. Får hoppas lilla Arvid slipper bli dålig, men om det händer så testa nässugen som vi fick i någon av boxarna. Om nu ni också fick den förstås. Koksalt till lilla nosen löser upp med, men håller som sagt tummarna att han slipper bli täppt.

Kram :-)

2010-06-13 @ 20:34:56
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0