Love you

Imorse vaknade vi av Arvid gnällde och när man sticker ner huvudet i vaggan och säger -godmorgon Arvid, då möter man en son som flinar upp med hela ansiktet och börjar skratta. Det kallar jag en bra start på morgonen. Han blev så överlycklig, men efter ett litet tag blev det lite gnäll efter mat så klart, så det var bara att duka fram :)

Han är verkligen toppen på morgonen, det är bara att sätta honom i babysittern och jag kan ta en snabbdusch och göra mig klar utan problem. Sen blir det blöjbyte och av med pjamasen och på med dagens outfit. Därefter bli han trött igen och nu ligger han och sover i babysittern.
Har plockat undan lite här hemma och om en timme kommer svärmor och svägerskan och söta Alva som ska passa Arvid när jag kör till kiropraktron.



Annars håller jag och Johan på med att planera ett dop som kommer bli i augusti. Kommer nog bli jättebra. Inbjudningskorten är gjorda och det ska bli skoj och se hur dom blir när dom kommer på posten. Fixade dom på hemsidan; trycksakstorget.se vilket vi fick tips om av Julia.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0