Underbara dagar

Dagarna går så fort att det är skrämande, en hel vecka har redan gått och jag trivs så bra. Vi har underbar sommarväder och det gör hur mycket som helst. Får visa massa kort sen på hur vi har haft det. Kan inte överföra för jag har över 700 kort på kameran och alla dom ska inte pappa ha =)

Lille Arvid har det toppen hos mormor och morfar. Nu har han ändrat från 3 till 4 timmar mellan amningarna och det känns otroligt skönt, då dom stunderna man ska iväg. Han börjar bli större =( Min lille bebis ♥

Idag ska vi gå (läs mamma) ner på stan och handla lite och jag tar cykeln. Har börjat cykla varje dag och mamma tar Arvid i vagnen. Hade inte orkat gå dom rundorna som mamma går, fast det är bara bra för jag ska börja cykla för att stärka upp musklerna som har sinat. Märker för varje dag att man orkar mer och mer och det känns otroligt bra för jag är det nått jag vill så är det att bli frisk!!!!!!

Snart vaknar hjärtat mitt för att äta och det är verkligen en fröjd när han slår upp sina fina ögon. Alla här hemma beundrar honom massor. Hans hår går ju inte att missa =) Och hur snäll han är! Det är inte många pip han ger ifrån sig.

Önskar er alla en bra tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0