Sista Junidagen

Inlägget nedan skrevs när klockan var vid tio i morse men jag fick ta Arvid och sen glömde jag helt bort datorn. Så något sen uppdatering. Regnet försvann strax efter jag hade skrivit inlägget och nu skiner solen. Mamma gick precis ut med sonen min....och jag skippar "promenaden" och har en vilodag, har haft väldigt ont i benet på mornarna igår och idag så jag ska se om det gör nån skillnad. Så jag ska passa på att lägga mig och vila en stund innan dom kommer tillbaka. Mamma är helt fantastisk med att hjälpa mig med promenaderna. Hon tycker det är kul med sitt barnbarn så hon gör det mer än gärna.

Annars så har vi veckan planerad med allt möjligt, bla. ska vi köra upp till min mormor och morbror och hälsa på. Och hämta några saker som vi behöver, hihiihihi. Do not tell.......

Nu blir det vila....


Arvid är ute på roadtrip


Kommentarer
Postat av: Kicki

Underbart söt bild på lille killen :-)

Låter så härligt när jag läser om dina dagar hos dina föräldrar. Låter som om du och Arvid blir riktigt ompysslade :-).

Kram från oss

2010-07-03 @ 11:10:50
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0