Pingu



Här har vi den nya och väldigt populära mobilen enligt Arvid. Så rolig och spännande.


Här är den ur hans synvinkel =)

För en timme sen vinkade jag och Arvid hejdå till pappa J som ska spendera kvällen i Malmö för att titta på hans idoler KISS. Något som han har sett framemot väldigt länge.
Så nu sitter jag och roar mig med att uggla på bloggar medans hjärtat mitt sover. Han borde vakna snart för det är dags för mat igen. Nej om man skulle ta och hänga upp tvätten som ligger i maskinen?
Någon som vill komma och hjälpa till? :P 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tjusig mobil :-) Ser att det verkar vara ljud i rumpan med, hihi. Förstår att han gillar den :-)

2010-06-13 @ 20:32:34
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/
Postat av: Maria L

Den där har vi också :-) Filippa gillade den väldigt mycket. Hon gillar den fortfarande iofs. Det är lite synd att snöret är så kort, måste ju dra upp den hela tiden. Han är väldigt söt er lilla Arvid. Ha det bra och mys mycket.

Kram

2010-06-13 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0