Lördag


5 veckor idag ♥

 

 

Igår gjorde jag och Arvid premiärbesök själva på stan, har varit lite si och så med att våga åka iväg och där man får ta amningen som den kommer. Men nu tog jag mig i kragen och det gick bra. Har man lite koll på var man kan sitta och amma så känner man sig mer förberedd.

Men det är ju helt klart roligare när man har sällskap med sig.

Hittade ett par snygga dojor till Arvid och sen lite smått och gott på clas ohlsson.


När vi gick istan så var det så klart fullt av studenter, som tur var hann vi hem innan alla började springa ut, men tråkigt att dom fick detta regnvädret, idag är det inget bättre. Men vad ska man göra!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skitbra Malin! Har man väl gjort det så får man självförtroende :) Kram till er!

2010-06-12 @ 12:58:58
Postat av: MR

Kändes bra efter jag pratat med dig, så jag har dig att tacka för =) Kram

2010-06-12 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0