Den hemliga bilfärden

Den stora hemligheten som jag nämnde förra veckan är att jag befinner mig just nu i underbara Dalarna.

På måndagskvällen packade jag v70 och körde upp till Falun. Det var bara svägerskan Malin som visste att jag skulle komma upp och överraska alla att nu är jag här =) Körde under natten och kom fram vid 06.40 på tisdagsmorgonen. Arvid sov genom hela bilturen med ett stop för amning lagomt till Örebro...så det kunde inte bli bättre. Ingen trafik på vägarna och bra väder. Det var så fint när jag körde genom Husqvarna med Vätterna precis brevid vägen och det började ljusna.

"Lurade" ut pappa till fönstret på morgonen, så han såg min bil och jag glatt vinkandes =) Kan ju säga att mamma satt som en fågelhok till mun när jag kom genom dörren. Så det blev verkligen mission complete.

Fick sms av svägerskan Ida vid åtta då hon grattade mig på födelsedagen och att jag skulle få en bra dag.
Svarade med att det kunde inte bli en bättre start på min födelsedag, en bilfärd upp till Falun. Fick till svar; -Men lägg aaav! Vilket fick mig att garva för jag kunde verkligen föreställa mig henne säga det med ett härligt dalmål!

Gissa vad jag njuter!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas du har haft en underbart midsommar hos din familj i dalarna. Vi får ses när du kommit hem igen :)

2010-06-27 @ 12:43:44
Postat av: charlotte

Får börja med att säga grattis till dig. Vilken rolig överaskning.

Hade varit jätte roligt att få träffa dig och din lilla skatt. Kram

2010-06-28 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0