Biltur

Kusinerna ♥



Det ska verkligen bli skoj och se dessa två växa upp tillsammans.

Igår efter kiropraktorn följde jag med Lotta och Jenny till Åhus och en gårdsbutik lite utanför stan. Där fikade vi i ett supermysigt café och gick sen och kollade på allt fint dom hade. Med mig hem kom en smidesljuslykta som jag ska visa bild på när den kommer upp. När vi satt i cafét, helt själva, hade dom rogivande musik och porlande vatten vilket gav en jättemysig tillvaro. Våra barn sov hela tiden ;P Inte så konstigt tyckte vi.....

Vi skiljdes åt och jag ville inte riktigt hem än så jag ringde Julia i hopp om att hon inte var upptagen, det var hon men det var inga problem att jag kom. Hon och hennes mamma höll på att packa ner i flyttlådor för snart ska dom flytta till eget hus, något avundsjuk :) Medans dom packade ammade jag Arvid som inte hade ätit på ett par timmar så det var verkligen dags. Vi fikade och satt och pratade och kollade på lite tv samtidigt. Därefter körde jag och hämtade Johan som jobbade sent. Väl hemma så åt vi och kollade på inspelade Grey´s....tydligen så skulle det vara ett otroligt spännade avsnitt och det var det verkligen, älskar den serien! Undra om man håller sig till nästa onsdag eller om man ska se det på datorn istället, vi får se......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0