Zombi

Dom senaste dagarna har jag varit så trött så jag nästan somnar när jag ammar. Nu är det sövande isig men man brukar sitta vaken! Nu imorse var det extremt jobbigt. Sen går ju tiden så sakta när man väl vill att den ska gå snabbt.Det kliade i hela kroppen, så frustrerad trött var jag. Johan fick ta blöjbytet för jag var så sömnig, la mig ner och somnade som en klubbad oxe. Vaknar nu 2.5h senare!!! Arvid och Johan ligger i sängen med och sover, tur Arvid har lätt för att somna om och vår säng gillar han skarpt. Det är bara jobbigt att man ska vara så trött, hoppas verkligen att det vänder!


Fler som är trötta!



Igår kom Jenny, Fredrik och Alva över på en fika. Vi hade varit och handlat så dom stod på parkeringen när vi kom. Det slutade med att dom stannade över på middag med. Supertrevligt hade vi. Johan lagade maten och den var toppen! Alva visade oss vad mer hon lär sig, nu sträcker hon sig fram i bilstolen precis som hon vill ur =) Vilken bebis! Vi får komma hem till dom nästa vecka och träffas lite.

Idag blir det nog att vi fixar det sista på häcken, verkar har torkat upp rätt bra, hoppas det inte börjar regna idag bara.



Kommentarer
Postat av: Therése

Min barnmorska sa till mig att man räknar med att det tar 3 månader innan kroppen har återhämtat sig efter en "normal2 förlossning. Så det är inte så konstigt om Du fortfarande är trött. Sen gör ju såklart värmen sitt till att man bli dåsig och orkeslös.

Hoppas Du piggnar till snart :)

2010-07-28 @ 02:11:23
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0