Några bilder

Igår hade vi Malin och Tobbe och Tuva över. Vi beställde mat för att göra det lätt för oss =) Satt på våran altan och myste i det ljumna vädret. Vi fick se hur dom hade haft det på deras stugsemester. Vilket såg härligt ut.

Idag tänkte vi skulle göra resten av häcken men det har spöregnat så det går inte så bra. Men vi har annat vi kan göra istället. Arvid tar sin förmiddagstupplur så det är bara att sätta igång....

Bilder från Falun:

Här är vi hemma hos min barndomsvän Kristina och hälsar på.
Vi väntar spänt på när hon själv ska bli mamma i slutet av augusti =)


Min kusin Erika och jag med våra småttingar =) Skiljer sig 15 dagar mellan dom.


Jag hade gjort en midsommarkrans till Arvid men han gillade den inte mycket =)

 


En del av midsommarfirarna...


Här somnade Arvid på mormors axel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0