Du är mitt allt!

Det har verkligen varit så varmt så varmt dessa dagar. Man är konstant klibbig!
Igår eftermiddag körde vi till Julia och André och åt mat och spanade in deras nyköpta hus, något svartis :P Johan och Julia tog ett dopp i deras pool och jag satt på altan och underhöll lillen. Vi hade en jättemysig kväll och vi kom inte hem förrens 22.30.
Idag har vi hållt igång sen lillen vaknade 06.45. Sått gräs, tvättat, städat, hängt tvätt mm. Tar en kort paus innan vi går på det igen. Känns bra att vi får våran "semestergöra"-lista allt mer mindre. Får passa på nu när det är lite svalare. Vi gjorde ett ärende på stan igår eftermiddag, mitt i Kristianstaddagarna...mycket folk! Men det var verkligen in och sen ut igen. Är inte så mycket för såna jippon, kanske när Arvid blir större så gör man det för hans skull.
Nej nu är det dags igen.


Jag och Kärleken ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0