2 månader

Morgonmys är det bästa =)

Idag 8 juli är det 2 månader sen Arvid kom till världen. Och han är den finaste. Jag och J är så stolta över honom. Han är vårt allt!!!

Igår var det dags för bvc och oj vad han har vuxit. Hela 5300g(inte helt säker på dom sista sifforna) och 59 cm. Han har gått om Alva stort =)

Fick även träffa 2 läkare som kikade på Arvid och allt såg ut som det skulle. Han charmade dom två med och dom var verkligen impad på hans hår =) Det var ett supertrevligt besök på vårdcentralen!

Där efter körde vi till eko och fann att dom hade halva priset på barnkläder! Så där blev det handlat 2 nya body´n till hösten och sen en till Alva =) Som hon fick igår när dom var här på lite kalas. Hon visade vad hon hade lärt sig sist vi träffades och hon imponerade på tant Malin =)

Besöket på eko var egentligen att jag skulle hitta nya utekrukor till framsidan och nya blommor, men det fanns inget som föll i smaken. Men nog kom man hem med en del fynd. Stannade på växthuset istället. Där hittade jag lite blommor som jag ska plantera idag om det hinns med.

Ha en skön torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0