Vissa ska helt enkelt hålla sig inne på vintern!

Jag har ställt mig denna frågan innan och det är -vad är det med skånska bilister fort det kommer lite snö på vägarna, har dom inte vinterdäck???
Jag blir så frustrerad på hur vissa kör i 70 km/h fast det är nästan helt bart på vägen. Visst ska man ta det lugnt när temperaturskillnad sker och man kan undvika omkörningar men hallååå!
Jag får gråa hårstrån av detta, ska bli så skönt att slippa detta problem det kommande året när jag inte jobbar!

Idag hade jag långdag på jobbet, och det började inte bra. Idag gick jag jättedåligt och hade extremt ont, idag klagade jag för första gången att det var extremt jobbigt, vilket annars aldrig händer. Men jag kämpade på, som tur var så var dagen väldigt lugn med folk så jag kunde sitta på pallen och vila, men nu ikväll har jag ont i rygg/axlar mer än vanligt. Jag vet att det blir mkt skrivande om min smärta och det kan vara ganska tråkigt att läsa men det är vad jag upplever nu och som jag behöver skriva av mig ifrån.

Nu har maken middag färdig så jag måste avsluta nu.
Slutar med en trött Smulan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0