Pratstund

God morgon Lördag!

Då var sköna helgen här, ikväll ska vi iväg till Johans syster och fira hennes födelsedag. Ska bli kul att komma iväg på nått man inte gör ofta. Ska försöka få upp maken som ligger och sover fortfarande. Han satt uppe och spelade wow inatt, jag var så trött efter 22 så jag gick och la mig. När han kom och la sig igen så var jag vaken, sen låg vi nästan en timme och pratade om allt vi ska ta tag i nu. Vagn är ju ett måste nu, men vi har en kandidat som vi har kollat på från första början, men det enda som jag reagerade på var att liggdelen såg väldig liten ut, men nu har vår kära vän Julia köpt en likadan och dom hade prövat med deras kompis dotter som är sju månader och det hade gått bra, men det är ju vid den tiden som barn börjar vilja sitta upp. Så vi ska nog åka och titta på den igen på söndag.(dom hade visst inte öppet då =)) Kanske vi bestämmer oss då? =)

Nej nu har maken kommit upp =) Dags för massa pussar och kramar, hhiihhhii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0