Stor dag idag!


Det är verkligen en fröjd att se dagens siffror på nedräkningen!
100 dagar kvar till beräknad förlossning =)
Jag och Johan tycker att tiden har gått fort och det gör allt lättare. Jag har en "bra" graviditet (jag ser alltid det positiva i det hela) förutom problem med ischias. Jag mår bra, hade illamående ett par veckor i början och sen har jag inte kännt nått annat som har varit jobbigt. Klart att hormonerna har varit framme då det har blivit ett par gråtstunder, men det hör väl till =)
Toalettbesöken är inte jobbiga som jag trodde det skulle bli.
Alla sparkar som pyret ger är helt underbara, vill veta vem det är där inne. Vi som hade bestämt oss för att ta reda på könet när vi var på ultraljudet. Men där korsade du benen och låg med rumpan i vädret.
Så vi får vänta tills det är dags för dig att titta ut, om det inte skulle bli att vi ska på ett till ultraljud innan.
En härlig dag är det idag iallafall ♥

 

Ulrica-Såg din kommentar efter mitt inlägg; Pratstund. Komiskt, iallafall tror vi att vi kommer ta Babytravel grizzly, vi ska på en liten rundtur snart. Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0