Söndag

Igår kväll var vi hemma hos Johans syster och hennes sambo Fredrik. Dom har fått det så fint i deras nya hus. Maten dom bjöd på var så god att man måste fråga om receptet.
Det blev en mycket trevlig kväll med mycket skratt, bebisprat mm. Jag fick vara chafför för det var sååå kallt igår. -16 var det som kallast. De äldre var tacksamma att dom slapp cykla =)
Jag hade en trevlig kväll fast jag fick lite ont i baken, så jag fick upp och stå lite då och då, de gamla trodde jag började bli trött men jag kände mig bra för en gång skull. Vila gör tydligen underverk. Men det var så typiskt, för just när jag hade parkerat bilen i garaget här hemma, och när jag skulle kliva ur så vänder jag mig lite konstigt och lite för snabbt så det högg till i muskeln. Såå typiskt, kom knappt ur bilen. Men det känns ok idag på den sidan men den högra är det ömmt, tror det blev så för det blev mkt sittande på en hårdare stol.
Men nu är vi uppe, pyret och jag ♥
Maken sover som vanligt!

Idag är vi nere på 2-SIFFRIGT, nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0