Söndag redan!

Usch med förkylning! Idag gör det till och med ont i benet när jag hostar. Hade likadant i julas när jag var sjuk. Nu måste jag äta värktabletter för att orka. Men jag försöker hålla humöret uppe, blir ju så glad när pyret sparkar här och var, vissa tillfällen kommer det så oväntat att man hoppar till lite, buse!
Idag kommer vi ta det lugnt med =) Kanske vi tar en tripp till IKEA, men bara kanske.
Värsta stormvindar är det ute idag, tur att det inte snöar =) Vilket väder det hade varit då.

Iallafall börjar det ta sig i kontoret nu, det värsta är klart och nu ska det bara tömmas, typ alla möbler ska ut i förrådet. Så vi ska snart börja med målningen av spjälsängen. Om det blir som jag hade tänkt mig.

Ses snart igen...

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ta det lugnt och åka till IKEA? Hur går det ihop =). Men jag hoppas ni får en trevlig tripp om ni åker. =)

2010-01-17 @ 09:25:58
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0