Piggilin

Har vaknat till och från en stund, nu var det dags för nattens toalettbesök. Blev konstigt pigg och då är det ingen idé att gå och lägga sig. Ni ska höra maken här hemma, hahaha oj vad han snarkar just nu. Men det gör inte mig så mkt, det är bara att ge honom en knuff så vänder han sig lätt.
    Igår kväll hade jag vekligen mys i soffan, pyret vände o vred sig flera gånger, så man bara låg och log för sig själv. Det är verkligen en härlig känsla och mer kommer det bli ♥

Idag, onsdag, är jag med ledig och det ska bli himla skönt, vi har inget vi måste göra så jag antar att vi tar dagen som den kommer. Vi ska till våra kära grannar på eftermiddagen för vi är ditbjudna på lite mat. Så det ska bli supermysigt....Ute faller snön, antar att det har gjort det ett tag. Mysigt. Det blev iallafall en vit vinter 2009/2010.

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0