Ny kalender

Upptäckte att jag är i stort behov av en ny kalender!
Nu med alla tider som måste kommas ihåg till barnmorska, sjukgymnast, nytt jobbschema så måste jag köpa en. Den andra tog slut nu den 9 januari.
Gillar burde´s sortiment óch jag har haft deras sen 2 år tillbaka om jag inte minns fel.

Idag öppnade jag förbuktiken och dagen flöt på jättebra. Innan jag började fick vi lämna bilen på lagning för den började strula igår eftermiddag när jag körde till jobbet. Så nu är man pengafattig igen. Men jag är glad att vi hade turen så han kunde kolla på den redan idag.
Efter jobbet hämtade svärmor och johan mig så körde hon till verkstaden och vi hämtade bilen.
Därefter körde vi hem till svärföräldrarna och Johan lagade middagen till oss alla. Nu är vi hemma igen och jag ska snart slänga mig i soffan och mysa med maken min. Ska mumsa på en semla sen, mmmmm mums.
Älsklingsbakelsen har äntligen kommit, hhihihihihiihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0