NEJ till nya prylar

Just nu är jag ganska frustrerad på min kära make. När han får hem nån ny pryl här hemma så ägnar han all tid med att pilla hit och dit. Nu fick han ju äntligen hem sin nya telefon, en iphone. Som HÄGRAR! Jag kan skylla på min storebror, för hade inte han visat sin på annandagen så hade nog inte Johan börjat dregla för en sån!!
Men nu igår så fort vårt besök på eftermiddagen hade åkt så var telefonen fastklistrad hos Johan.
Lagomt irriterande, han skulle visa grejer men det är jag inte ett dugg intresserad av. Så jag kan säga att jag var ganska sur igår. Man behöver inte ägna sig åt en telefon i timmar. Nu känns det verkligen -är det inte datorn så är det iphonen.

Bilden visar vad jag tycker om detta =P

Visst ska man vara glad över ny telefon men det ska inte gå till överdrift.

Ja ja vad gör man?


Kommentarer
Postat av: Johan R

Tönt. :-)

2010-01-19 @ 11:12:10
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0