Mer plats...

Här i veckan rensade jag ur skåpet i badrummet, glömde ta kort innan men jag kan lova att den var proppfull med saker, bl.a tvättmedel, rengörningsmedel, plastpåsar, necessärer, lite där till. Men nu är det urplockat så jag kommer få plats med allt som ska vara till pyret.

Fick ju lov att öppna ett paket blöjor för att testa hur det kan se ut =) Men nu har jag en massa plats. Fast vi får se nu när vi har varit i Ullared hur mkt man har köpt hem av tvål, schampoo och balsam. Sånt är bra att ha på lager när det är så pass billigt. Men det går nog att lösa. Vill jättegärna ha ett till badrumsskåp som står på golvet. Ikea har många fina, men det är mkt annat man vill ha med =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0