Ljudet av ditt hjärta!


Idag fick vi höra ljudet av ditt hjärta, du är så verklig ♥
Härliga 146-147 slag i minuten.
Sååå underbart det var när Margit placerade doppler-apparaten direkt där hjärtat var. Så snabbt det slog =)
Hon mätte magen också men nu kommer jag inte ihåg vad måttet var.
Men allt såg bra ut och jag berättade om min ischia så jag har fått en läkartid nästa vecka.
Så vi får se vad dom säger.

Sen körde vi till biltema och skulle inhandla färg, penslar mm till spjälsängen. Men tyvärr hade dom inte färgen som vi ville ha så vi får göra en trip till Eko och se om dom kan ha nått.
Vi körde vidare till sjukhuset för jag skulle lämna av Johan på CSK, han skulle träffa Martin. Så jag tänka mig hur dom "leker" när dom är tillsammans =) Jag körde vidare in till stan för att inskaffa ny kalender. Det var ganska urplockat så det fick bli denna som fick åka med hem. Plus en vägalmenacka så både jag och Johan har koll på allt vi har dom kommande månaderna.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hihi! Martin och Johan pratar nog massor "onödigt vetande" och Wowsnack och annat icke intressant för oss ;-).

Visst är det underbart att får höra hjärtslagen på pyret. Det låter som en galopperande häst. Man blir varm inombords varje gång :-)

2010-01-26 @ 08:24:23
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0