Första dagen 2010

Nyårsmaten från igår, mums!
Idag har det verkligen varit slapp dag. Städade upp i köket och har tvättat lite, annars har jag inte gjort mkt. Snart är denna dag över och jag hoppas att början av 2010 ska bli ett bra år.

Vi har mkt att se framemot och det ska bli en upplevelse som man sent kommer att glömma!!!

Jag har känt pyret idag och jag ska nog inte oroa mig, men det var så skönt att få tecken.    Tack Johanna och Julia =)

Helg imorgon och för mig innebär det jobb, kommer sakna min Johan hela dagen. Vi har verkligen fått spendera mkt tid tillsammans sen han börja gå hemma. Hoppas givertvis att det kommer ett jobb inom en snar framtid, men det har varit tryggt att ha han nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0