Modell bestämd!

Efter besöket på Bromölla möbelaffär så hade vi bestämt oss för att köpa denna soffan. Både skön och prisvärd. NU hoppas vi bara att den finns kvar tills vi kommer tillbaka. Väntar på att Johan ska få ersättningen från a-kassan. Pengar går bra att ta emot men när det gäller tvärtom då tar det tid!!!
Därefter så kurrade magarna något och jag ville att vi skulle ta en lätt fika på Café Fenix i stan. Det är verkligen mitt nya ställe som jag kommer att besöka många gånger. Johan kunde inget annat än att hålla med.

Nu har jag suttit och hållt Johan sällskap när han har överfört gamla inspelade band, då hans pappa har filmat, många skratt har det blivit att se Johan som liten.
Tänk att man såg ut som man gjorde, vilka klädkombinationer.

Snart blir det lite middag om jag får min vilja genom, är hungrig.
Blir lätt hungrig nu för tiden, konstigt :P LOVE

Kommentarer
Postat av: Kicki

Snygg soffa ;-) Tar den slut i Bromölla så har de en nästan likadan på MIO i Kstad.

2010-01-05 @ 19:25:07
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jättefin soffa!!

Min svägerska har nåt liknande, fast i mörkgrått tyg. Tror att dom köpte sin i Hässleholms möbelaffär.

Ha det bra/Jossan

2010-01-05 @ 19:46:14
Postat av: Julia

Fin soffa, är absolut inte avundsjuk! Är så trött på vår soffa, den fyller inte alls varken min smak eller stil här hemma. Hade dem bra priser på bromölla möbelaffär? Har hört reklamen på radion bara...



Nej nu är det inte lång tid kvar. 6 veckor på fredag. Tro det eller ej men det går fortare än du tror, snart är ni också där!



Hur jobbar du i veckan? Kunde kanske setts något nu eller nästa vecka. Min tur att köra till er :-)



Angående måla en spjälsäng, jag måste ju köpa färg. Det har jag glömt... och ändå tjatar jag hål i huvudet på André att skruva ihop den till mig. Är man go eller?! Vad för sorts färg tänker ni använda er av?



Lång kommentar... ;-) LOVE.

2010-01-05 @ 20:30:51
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0