Dagens


(v22+1)

Tänkte för en gång skull visa bild på magen, mitt stödband är ett måste.
Har precis städat undan i köket och nu är det skinande rent. Klockan har gått så snabbt och vi ska snart vara hos Tobias och Malin. Tog en lång sovmorgon idag med tanken på att jag vaknade så pass tidigt.
Hade gärna börjat på min proppfulla A4 sida med saker som ska göras innan bebisen kommer. Det är verkligen som man läser att man börjar bygga ett näste där allt ska var tipptopp inför barnets ankomst.
Och det kan vara lika bra att ha de mesta klart för sig om det blir att man inte kommer att orka så mycket när det är nån månad kvar.
Som vi längtar.
Ha en skön onsdag!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du har ju visst fått mage, vad snackar du om?! :-) Sötnöt!



Jo, angående sofforna finns det ju en hel del olika modeller numera. Den vanligaste är väl divan, jag har dock fastnat för en sådan soffa min far har.. ska försöka få mig en bild och visa.



Jag är också lite inne på att göra sängen vit nu. Satt och tänkte på det idag att det passar sig nog bättre än en svart säng. Det går bättre ihop med övrig inredning. Som du säger vill man att allt ska vara tiptop till dess att bebis är ute. Man vill boa och fixa hela tiden och ideérna tar aldrig slut.



Jag jobbar 8-16 på lördag, då ses vi då först och ffrämst? :-) <3

2010-01-06 @ 14:57:49
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: emserrr

men, vilken fin mage du har malin :)



du gör alldeles rätt i att planera upp det som skall göras innan bebbe-ankomst, hellre att man har det klart lite innan än att man ska stressa sista månaden .. KRAM

2010-01-06 @ 19:04:30
URL: http://emserrr.devote.se
Postat av: R

Vackert! =)

2010-01-07 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0