Dagens behandling

Min sjukgymnast gjorde mig väldigt glad idag =) Hon är verkligen toppen! Hon såg hur sne jag var idag, så jag fick börja med en övning för att få ryggen något rakare, för nu var den sne!!. Vilket gav resultat. Jag trodde jag skulle få väldigt ont i sidan när jag låg men idag slappnade jag av bättre än tidigare, det gjorde mig på väldigt bra humör. Den första nålen gjorde superont, men hon drog lite på den så det blev bättre. Ju fler gånger man är där så gör sticket lite mer ondare just för man vet att det kommer att sticka! Det sitter verkligen i huvudet på en.
Så fort hon hade satt i nålarna och lagt över folietäcket så började pyret sparka med all sin kraft=) Sa det till henne och hon tyckte det var jättehäftigt. Låg där och med världens flin, pyret är verkligen igång för att jäklas med en =) Det kändes iallafall helt annorlunda idag med behandlingen. Man blev på bättre humör när man var klar. Fylls med glädje. För idag gick det ju bra! Hon frågade om jag hade mina vanliga byxor på mig, men det är från innan jag gick ner i vikt. Och när jag berättade hur mkt jag hade gått ner och hur träningen var blev hon väldigt frågvis och berömde mig och hur bra det var. Sånt är ju klart roligt att höra! Hon är verkligen supermysig. Lyssnar verkligen på allt man säger och tar till sig det. Hon är alltid så glad och positiv och verkligen känner sig med en om man har ont. Det är verkligen inget man fejkar.

När jag var hemma igen 09.30, väckte jag mannen som inte hade en anning om att jag hade varit borta=) -När skulle du till sjukgymnasten? frågade han mig när han kom upp. Hhihihi
Nu blir det en sen frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0