Bra dag!

Fick ett litet Halleluja moment efter besöket hos sjukgymnasten. Imorse stack hon nålarna mer på ryggen och jag kan lova att dom kändes extremt mkt. Handsvetten bara sprutade =)
Men jag låg bättre men jag hade lite svårt att slappna av men tiden gick relativt snabbt så det blev inte allt för jobbigt. Pyret imagen sparkade mot revbenen och det gör att jag hoppar till och jag bara skrattade åt mig själv, det gör inte ont men det känns.
Nog hjälpte nålarna idag =) Jag kan rätta upp ryggen men stålningen är kvar men hon sa det att huvudsaken är att man kan räta på ryggen så är det bra. Men smärtan i vad och fot är jag såå less på att jag har lust att kapa det. Men det är skönt att man svarar på behandlingen.

Nu ska jag lägga mig och vila lite, innan det är dags för en fortsatt mysig dag. Vi ska nämligen luncha på Fenix och sen blir det soffköp i Bromölla.


Kommentarer
Postat av: R

Told you.. =)Härligt att den börjat sparka.. Måste få känna =)

2010-01-21 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0