19 Januari

Vad Glad jag blir när jag läser era fina kommentarer =)
-Nej Erika kan inte fatta var tiden tar vägen!

Jobbet gick bra idag, lagomt med folk, men det slår aldrig fel att alla ska komma samtidigt!
När jag stämplade ut ringde jag upp maken och fick listan på vad som behövdes handlas hem. Fick beskedet att vår kära vän Julia skulle komma över och äta middag. Superkul. Jag hann hem och bytte om innan Julia ringde på. Hon hade efterrätten med sig =) MARÄNGSVISS. Det klingade i mina öron när jag fick reda på det.
Och gissa vad jag njöt när vi åt till filmen vi kollade på. Så perfekt var det!
Det var verkligen jättemysigt, fick känna på lillemans sparkar och allt var så avslappnat.
Blev en massa jobb-, och bebissnack så timmarna flög iväg. Men det gör det alltid med gott sällskap.

Nu blir det säng för mig, ögonlocken är så tunga och hela kroppen värker.
Ska öppna förbutiken imorgon så det är lika bra att gå och lägga sig och få lite sömn.
Så här trött var jag i förmiddagen och gissa hur trött jag är nu =) Ganska mycket kan jag säga. Ska se om man kan få en fotmassage av hjärtat mitt, det är nått som får mig att slappna av. SÅÅÅ skönt!
GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Julia

TACK för en grymt trevlig och mysig kväll! Trivs så bra i ert sällskap! Sov gott min vän och hoppas det blir något lugnare på jobbet imorgon...



KRAM!

2010-01-19 @ 23:56:51
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0