13 januari

Hej Onsdag!
Natten har varit sådär, har haft ont och svårt att hitta nån bra liggställing. Vaknade om vart annat. Toabesöken har nu mera blivit 2 st. Men jag tog en sovmorgon till 09.30 sen var det att kliva upp, Smulan kom och var kelen och det gjorde att jag inte kunde ligga kvar längre.
Johan kom upp strax efter mig. Han kollade om min mobil var på väg och den hade redan kommit igår. Men dom hade skickat den till Vinslöv istället för Matöppet.
Så vi gjorde oss klara och körde dit och sen handlade vi på Ica i vinslöv och jag måste säga att det var en supermysig butik och väldigt fräsch!!! Bra priser med på det vi handlade om man jämför med andra.
Nu har vi ätit lunch och jag tvättar för fullt och ringt barnmorskan har jag med gjort för att bekräfta en ändrad tid.
Planerna nu är att vi ska tömma skrivbordslådorna i kontoret och lite annat fix, men stackars hjärtat har sån huvudvärk, hoppas den släpper snart så han mår bra igen.
Annars så blir det lite små fix här hemma och njuter av att vara ledig. Jobbar torsdag och fredag sen är jag ledig helgen! Skönt för jag har jobbat 2 helger på raken nu. Denna helg så ska jag köra Johan till hans syster för dom ska flytta det sista. Jag ska inte lyfta nått så jag ska sitta på en stol och titta på medans Johan och Martin hjälper Fredrik. Han har inflamation i handleden så jag tror inte han får lyfta så mkt han med. Men jag har hört att det dom har ordnat med det mesta så det är bara några bananlådor och några möbler kvar så det lär gå ganska smidigt.

Ha en skön Onsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0