Morgonpigg? NOT!

Hujedamej!!! Vaknade kl 03 och hade ont. Har haft en jättebra dag med mindre krämpor än vanligt, så vaknar man med detta. Ett toabesök blev aktuellt, kände mig i nacken och jag var genomsvettig =( Låg i över en timme och bara vände och vred mig men ALLT gjorde ont. Kollade på klockan vid 04. Konstigt nog så är det alltid vid heltimmar jag vaknar, 03,04,05. Där låg man och bara önskade att Johan kunde göra nått som fick bort all det onda! Men sen somnade jag en stund, verkligen ett YES när jag vaknade igen men till min förvåning så var bara kl 05. Lite jobbigt för man vet att man ska upp och jobba på morgonen. Jag hade nu kommit till en punkt där det inte gick att ligga kvar utan jag staplar mig upp och satt kvar på sängkanten, mina ögon var verkligen tegelstenar!!! Allt jag ville var att lägga mig och SOVA men kroppen värkte. Klev upp, lika bra att göra ett till toabesök och nu blev jag sittande här och kollar bloggar. Detta börjar inte bli roligt längre. Just att man får mer och mer ont på sidorna, vid höften, just där man bara kan sova på. Antar att det har med foglossning att göra eftersom fästerna sitter där. Hujedamej......

Körde hem till Ralle igår kväll och satt och tog det lugnt i soffan medans vi kolla på tv.
Blev bjuda på hembakta semlor, dom var goda =) Helt perfekta. Det var avslappnat och jag hade en så söt hundvalp brevid mig i soffan som snarkade nästan värre än Johan, hihihi, mysig var hon iallafall.
Helgen är här och veckan är snart över. Men det gör inget, vi närmar oss till nått vi längtat efter.

Godmorgon......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0