Lördagen

I lördags ställde vi klockan och körde mot centrum. Vi besökte Jysk, babyproffsen, Apoteket, Ö&B, Eko och Djurmagasinet. Det blev lite saker till barnet och till oss själva =)
Vi kunde visa vagnen vi har beställt, den kommer vi inte hämta förrens det är dags.
Lunchade gjorde vi på eko, det är alltid trevligt att gå där och titta runt. Såg att dom har ganska mkt babyprylar så dit ska jag om det fattas nått sen.

På kvällen körde vi hem till Johans föräldrar och åt middag.
Tiden gick så snabbt och det var jättetrevligt, synd man var så otroligt trött men jag hade det toppen iallafall.

Till efterrätt hade svärmor beställt sandhems berömda tårtor, mamma blev så salig när hon såg den häftiga marsipanen. Vi har inte sett någon göra såna hemma i Falun.



Klockan var nog strax innan 01 när vi klev innanför dörren här hemma. Det är så roligt att se hur mina och Johans föräldrar kommer så bra överrens och att det känns att dom alltid har känt varandra.

När söndagen kom så skulle egentligen mamma och pappa köra hem men vädret var inte den bästa, men det hade vi inget emot. Jag är så glad när dom är här.

Så vi körde till Willys och handlade lite och sen blev det lite småfix med ny lampa i köksbänken och större kontaktdosor i väggarna. Vi tog med andra ord, rätt lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0