Nya möbler

Det blev att jag stannade hemma idag, det var lika bra att få vila, kroppen är inte på min sida vill säga.
Kl 10 i morse ringde möbelkillarna på dörren och då hade vi varit uppe i ca 10 min. Oops...men det gick på ett kick, medans jag klädde på mig och sminkade mig, hann killarna bära in och ta betalt. Snabba ryck.
Johan slet med soffan och allt som var ivägen, resultatet blev inte riktigt vad vi hade tänkt oss från början, men vi är ganska flexibla.

 
Har tyvärr ingen bild på hur det ser ut innan men men så kan det gå. Tv-bordet blev för stort så nu har vi en tillfällig lösning. Väggen blev med väldigt kal, men vi ska se vad vi kan göra med det, är ganska sugen på en fotovägg, bilder på familjen och nära och kära kanske. Det är nått vi får ta sen när pengar finns, nu är det att handla till barnet som kommer först =)
Dom gamla sofforna har vi fått väck, dom var här vid 17-tiden idag, till och med tv-bordet tog dom. Så det är väldigt luftigt här hemma nu! Sitter i soffan och bloggar nu, det kunde man inte riktigt göra med dom gamla.
Det negativa med att vi skaffade en nya soffa är att mycket har kommit in på kontoret, där det skulle vara fritt från prylar=) men det får vara så nu. Ska ta tag i med att köra till tippen men allt man har så man kan komma ut i förrådet med nya saker som ska stå där. Hoppas det kan bli snart!
Nu ska jag kolla på film.
Godkväll.....


Kommentarer
Postat av: Lisette

Vilken toppen soffa! Vill oxå har ny soffa! Var köpte ni er? Mio?

2010-02-11 @ 08:50:57
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0