Upp och ner idag

Idag är det så ljus ute och det gör en så mycket piggare, fast idag vet jag inte? Känner mig seg och hängig. Solen hade gärnat få kommit fram =)
Natten har varit rätt bra, behövde inte gå upp förrens vid 08.30 för att göra toabesök.
Pyret håller på att böka en massa där inne, stora som små starkar. Det gillar vi.

Igår kväll gjorde vi oss en lite fruktsallad, blev så sugen på apelsin men kom på att vi hade både vattenmelon och druvor som behövdes ätas upp. Friska smaker.....



Nej usch, gillar verkligen inte att klockan är redan 11.20, inte har man gjort nått vettigt heller. Halva dagen har gått redan. Sånt gör mig stressad och irriterad på mig själv.....


Kommentarer
Postat av: ida

Men Malin. Passa verkligen på att inte göra någonting! Tänk på dig själv i massor nu, för jag lovar att det kommer bli lite av en bristvara när ni blir 3 i familjen;) Vila och gör sånt som får dig att må bra. Och stressa för guds skull inte upp dig för att klockan är halva dagen o du inte gjort nåt vettigt!! Kramar i massor.

2010-02-24 @ 17:23:20
Postat av: Ulrica

Haha vänta tills bebben kommit då går man i nattlinne länge på dagarna. Ester är 10 mån och ska man kunna duscha så får hon sitta i matstolen på toa el när hon sover...Passa på att vila nu och när bebben kommit ska du passa på att vila när bebben sover. Kram

2010-02-24 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0