Söndag 14 februari

Igår var vi hemma hos svärföräldrarna och firade svärfar. 3 rättersmiddag och gott sällskap...Jag och Jenny pratade massa gravidsaker, vore konstigt om vi inte gjorde det =) Hon har bara 7 veckor kvar nu=) Kul att vi är så nära varandra för vi har mkt vi kan hjälpas åt med om det är nått.
Dom skulle åka till ikea idag, något man själv gärna hade med gjort. Men förhoppningsvis så ska det få bli snart. Vi fick iallafall en jättetrevlig kväll och nästa helg när mamma och pappa kommer ner ska vi till svärföräldrarna igen tillsammans med J och F för att umgås. Det är nästan ett helt år sen mina föräldrar var här senast. Det har blivit att jag och Johan har åkt upp istället. Men nästa helg ser vi framemot.

Nu ska jag gå och göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0